Support – Geen probleem is te groot, geen vraag te klein

Wij willen u laten weten dat wij onze diensten hebben uitgebreid en ons nu meer focussen op technische ondersteuning. Wij bieden u graag assistentie bij het gebruik of de installatie van uw apparatuur. Als u kiest voor een abonnement, heeft u toegang tot meer supporturen en voordelige tarieven. Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van onze service zonder abonnement, waarbij u betaalt voor de keren dat u van onze diensten gebruik maakt. Graag nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen of een afspraak in te plannen, zodat wij u kunnen helpen bij uw technische vraagstukken.

Bel  0299 – 397149 Maak een afspraak en word direct geholpen

Tarieven losse hulpservice & abonnementen

Veelgestelde vragen Stel jouw vraag hier

Als onderdeel van onze verbeterde supportdiensten bieden wij verschillende opties aan om aan uw individuele behoeften te voldoen. Wij bieden bijvoorbeeld abonnementen aan waarmee u toegang heeft tot meer supporturen en extra voordelige tarieven. Dit is ideaal voor klanten die regelmatig support nodig hebben. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van onze service zonder abonnement, waarbij u betaalt voor de keren dat u van onze diensten gebruik maakt. Deze optie is geschikt voor klanten die minder vaak support nodig hebben.

Ongeacht welke optie u kiest, u kunt altijd rekenen op de hoogste kwaliteit support van onze ervaren technische professionals. Wij zijn tijdens werktijden beschikbaar om u te helpen met al uw technische vraagstukken. Wij nodigen u graag uit om contact met ons op te nemen of een afspraak in te plannen, zodat wij u persoonlijk kunnen assisteren bij uw technische problemen. Onze technische ondersteuning is ontworpen om u te helpen uw bedrijf of dagelijkse activiteiten soepeler en efficiënter te laten verlopen, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is.

Waar mensen vaak hulp bij willen

Top 10 hulp bij smartphone

  1. Apple ID /iCloud / Samsung Account vergeten of aanmaken
  2. Hulp bij de e-mailinstellingen
  3. Bepaalde instellingen wijzigen
  4. Het synchroniseren van contacten of andere gegevens tussen verschillende apparaten
  5. Onverwachte of ongewenste meldingen ontvangen
  6. Problemen met het downloaden en installeren van apps
  7. Onbekend zijn met de verschillende functies en instellingen
  8. Onbedoeld verwijderen van bestanden of gegevens
  9. Überhaupt het gebruik van het toestel, ontvangen graag een korte uitleg
  10. Uitleg over een bepaalde app

Top 10 computer problemen
Hieronder volgt een top 10 lijst met veelvoorkomende problemen waar mensen hulp bij nodig hebben bij het gebruik van hun computer:

  1. Problemen met het opstarten van de computer
  2. Traagheid van de computer of programma’s
  3. Vergeten van wachtwoorden of inloggegevens
  4. Onverwachte foutmeldingen tijdens het gebruik van programma’s
  5. Problemen met internetverbindingen
  6. Onbekendheid met bestandsbeheer en -opslag
  7. Verwijderen van per ongeluk verwijderde bestanden of gegevens
  8. Moeilijkheden bij het installeren en verwijderen van softwareprogramma’s
  9. Problemen met het printen van documenten of foto’s
  10. Onbekendheid met de beveiligingsinstellingen van de computer en het vermijden van virussen of andere beveiligingsrisico’s.

Er zijn natuurlijk nog tal van andere problemen waar mensen tegenaan kunnen lopen bij het gebruik van hun computer, maar dit zijn de 10 meestvoorkomende problemen.

Technische ondersteuning belangrijker

Technische ondersteuning is belangrijk omdat steeds meer mensen afhankelijk zijn van technologie en apparaten in hun dagelijks leven, zoals smartphones, computers en smarthome-oplossingen. Sommige mensen, zoals oudere mensen, kunnen hulp nodig hebben bij het gebruiken van deze technologie en het oplossen van technische problemen.

Waarom is het handig voor mensen om een tech support abonnement af te sluiten

Er zijn verschillende redenen waarom mensen kiezen voor het support abonnement kiezen. Ten eerste biedt het hen de zekerheid dat hun technologie correct werkt en beschikbaar is wanneer zij het nodig hebben. Ten tweede kan het oplossen van technische problemen tijd- en moeite besparend zijn, omdat het door een professional wordt opgelost in plaats van door de gebruiker zelf. Ten derde hebben mensen ook vertrouwen in de kwaliteit van de ondersteuning die ze krijgen. En misschien nog wel het belangrijkste, het is veel voordeliger: meer dan 50% korting op het uurtarief.

Abonnement, voordeligste keuze

Zoekt u de beste ondersteuning voor al uw digitale apparaten en problemen? Kijk dan niet verder dan ons Abonnement Premium! Voor slechts €119 per jaar krijgt u 5 uur service via telefoon, winkelbezoek of Facetime-meekijken. Dit heeft een waarde van €350! Onze experts helpen u bij problemen met gebruik, software, e-mail, printer, telefoon, internet/wifi en uitleg over nieuwe apparaten. Daarnaast krijgt u korting op installaties en wordt bij aanschaf van uw nieuwe telefoon gratis de data overgezet (mobiel).

Als Premium abonnee kunt u tegen een kortingstarief ook ondersteuning op locatie krijgen. Het abonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd met incasso, en kunt u ten alle tijden opzeggen.

Heeft u op dit moment al behoefte aan technische ondersteuning. Maak snel een afspraak via de telefoon of via onze website jorphone.nl/afspraak en wordt dezelfde dag nog geholpen! Het support abonnement sluiten we in de winkel vervolgens samen met u af.

Doe uzelf en uw digitale apparaten een groot plezier en schrijf u vandaag nog in voor ons Abonnement Premium!

Technisch support voor gebruik computer. ‘Daarvoor is het alleen al interessant’

Er zijn verschillende redenen waarom mensen een JorSupport abonnement afsluiten voor computerondersteuning:

  1. Expertise: Een computerprofessional heeft de expertise en kennis om problemen op te lossen die een gebruiker niet kan oplossen.
  2. Time-saving: Het kan tijd besparen om een professional te betalen om het werk te doen, in plaats van tijd en moeite te besteden aan het zelf proberen te oplossen.
  3. Preventie: Door de technische ondersteuning, kunnen mensen voorkomen dat problemen in de toekomst optreden of dat er ernstigere problemen ontstaan.
  4. Veiligheid: Een computerprofessional kan helpen bij het beveiligen van het systeem en de gegevens van een gebruiker tegen virussen, malware en cyberaanvallen.

Kortom, veel mensen hebben baat bij computerondersteuning omdat ze de zekerheid willen hebben dat hun technische problemen op een efficiënte en effectieve manier worden opgelost.

Abonnement Premium Particulier

  • €119 per jaar (direct betalen) wordt jaarlijks verlengt met automatische incasso
  • 5 uur service per jaar via de telefoon, in de winkel of meekijken via Facetime. Ter waarde van €300
  • Voor alle devices van het huishouden
  • Hulpservice bij gebruik, software problemen, email, printer, telefoon, internet/wifi, uitleg over een gekocht device
  • Inclusief installaties, exclusief reparaties en datamigratie

Support Abonnement formulier

Hulp zonder abonnement, natuurlijk is dat mogelijk!

We hanteren een starttarief van €15

  • Tot 15 minuten –  €15
  • Tot 30 minuten – €30
  • Tot 60 minuten – €60

 

Bel  0299 – 397149 Maak een afspraak en word direct geholpen

Tarieven losse hulpservice & abonnementen

Veelgestelde vragen Stel jouw vraag hier