Veelgestelde vragen – JorSupport

Hoe plant u de supportaanvraag in?
Om te zorgen dat u snel geholpen wordt, adviseren we een afspraak te maken via de
telefoon of via de website jorphone.nl/afspraak. Bij de support streven we ernaar om jou
dezelfde dag direct te helpen, dat is overigens geen garantie.

Is het verplicht om een abonnement af te sluiten voor support?
Nee, om gebruik te maken van onze support en installatiehulp is het niet nodig om een abonnement af te sluiten. Het basis abonnement biedt 2 uur support per jaar en het premium abonnement biedt 5 uur support per jaar. Zonder abonnement kan er gebruik gemaakt worden van de technische support en installatiehulp, maar dan geldt het reguliere uurtarief van €60 in de winkel en €70 op locatie.

Hoe kunt u bijhouden hoeveel supporturen er nog beschikbaar zijn binnen het abonnement?
Na afloop van iedere support ontvangt u een overzicht waarop de bestede tijd vermeld staat. Hierdoor kunt u eenvoudig bijhouden hoeveel supporturen u dat jaar heeft gebruikt. Indien gewenst, kunnen wij deze informatie ook gemakkelijk voor u ophalen in ons systeem.

Wat is het uurtarief voor extra uren buiten het abonnement?
Het tarief voor extra uren buiten het abonnement bedraagt het reguliere tarief van €60 in de winkel en €70 op locatie.

Hoe zegt u een abonnement op?
Het abonnement is opzegbaar tot een maand voor de ingang van het nieuwe jaar.

Voor welke apparaten bieden wij support en installatie aan?
Smartphones, tablets, desktops, laptops, printers, slimme thermostaten, slimme deurbellen, slimme verlichting, slimme deursloten, multiroom audiosystemen, netwerkproducten en binnen- en buitencamera’s.

Monteren jullie ook de producten in huis of gaat het om de configuratie en installatie?
Wij monteren niets aan de muur en dergelijke bij een installatie, maar configureren uw apparaat naar de wensen en stellen deze naar u persoonlijke voorkeuren in.

Wat valt er niet onder support of installatie?
Datamigratie, software herstel, reparaties en installaties van producten die wij niet verkopen of die niet bekend zijn bij ons.

Is het abonnement doorlopend?
Ja, het eerste jaar betaal je direct in de winkel. Daarna zal het ieder jaar automatisch worden afgeschreven totdat u opzegt.

Is er een spoedtarief bij haastige spoed?
Bij een spoedklus hanteren we een spoedtarief van 25%. Dat betekent dat een uur -> 1,25 uur wordt bij support en bij een uurtarief x1,25 geldt.

Zijn er extra kosten aan support op locatie?
Lukt het niet om langs te komen of om het probleem op op te lossen kunnen we ook bij u op locatie komen. Daar staan wel kosten tegenover; bestaande uit reiskosten en een toeslag. Indien u een member bent, kunt u uw supporturen gebruiken met een toeslag van €45. Voor niet-members geldt het reguliere uurtarief van €70 per uur.

Zijn de prijzen inclusief btw?
De bovengenoemde prijzen zijn inclusief btw.

Bel  0299 – 397149 Maak een afspraak en word direct geholpen

Tarieven losse hulpservice & abonnementen

Heeft u een vraag?