iPhone 12 serie

Professionele reparatieservice voor iPhone 12 serie en meer in regio Alkmaar en Purmerend

De iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro en iPhone 12 Pro Max zijn al sinds 2020 populair en wij repareren deze toestellen met grote zorg en kwaliteit. Bij JorPhone bent u aan het juiste adres voor reparaties van iPhones, iPads, MacBooks en andere Apple-producten, evenals accessoires. Wij zijn al 15 jaar dé specialist in Noord-Holland en werken uitsluitend met originele onderdelen. Onze winkel in De Rijp is centraal gelegen en goed bereikbaar vanuit Purmerend, Volendam, Hoorn, Alkmaar, Egmond, Zaandam en Amsterdam.

Onze reparaties variëren van schermvervanging tot het repareren van oplaadpunten, batterijen, camera’s, speakers, en meer.

Verzekering dekt vaak uw reparatiekosten

Veel schadegevallen worden vergoed door uw inboedelverzekering, reisverzekering of een specifieke elektronica- of toestelverzekering zoals Harmony.

Zorgeloos gebruik met het JorPhone Support-abonnement

Met ons Support-abonnement krijgt u ondersteuning bij softwareproblemen, gegevensherstel, synchronisatie en andere technische vragen. Zo bent u verzekerd van deskundige hulp, ook na de reparatie.

Waarom kiezen voor JorPhone?

  • Snelle reparatie, vaak binnen 30 minuten
  • Alleen originele onderdelen
  • 6 maanden garantie op elke reparatie
  • Officiële factuur voor verzekeringsclaims
  • Reparatie van iPhones, iPads, MacBooks en meer
  • Support-abonnement voor blijvende hulp

Veelgestelde vragen over reparaties bij JorPhone

1. Welke apparaten repareren jullie naast iPhones?
Wij repareren ook iPads, MacBooks, Apple accessoires en andere Apple en Android producten.

2. Hoe lang duurt een reparatie meestal?
Veel reparaties kunnen binnen 30 minuten worden uitgevoerd. Voor complexere reparaties of toestellen die u opstuurt, duurt het maximaal 2 werkdagen.

3. Wordt mijn reparatie vergoed door de verzekering?
Vaak wel. Schade die onder uw inboedel-, reis- of toestelverzekering zoals Harmony valt, wordt vaak vergoed. Wij leveren altijd een officiële factuur.

4. Moet ik een afspraak maken voor reparatie?
U kunt zonder afspraak langskomen, maar vooraf een afspraak maken is aan te raden voor snellere service.

5. Bieden jullie ook ondersteuning na de reparatie?
Ja, via ons Support-abonnement bieden we hulp bij software, data herstel en andere vragen na de reparatie.