Tarieven JorSupport

Wij bieden u graag assistentie bij het gebruik of de installatie van uw apparatuur. Als u kiest voor een abonnement, heeft u toegang tot meer supporturen en voordelige tarieven. Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van onze service zonder abonnement, waarbij u betaalt voor de keren dat u van onze diensten gebruik maakt.

Hulp zonder abonnement, natuurlijk is dat mogelijk!

  • Per 15 minuten –  €15
  • Per 30 minuten – €30
  • Per 60 minuten – €60

Abonnementen

Abonnement Premium Particulier

  • €119 per jaar (direct betalen) wordt jaarlijks verlengt met automatische incasso
  • 5 uur service per jaar via de telefoon, in de winkel of meekijken via Facetime. Ter waarde van €300
  • Op locatie mogelijk (exclusief reiskosten en uurloon tegen kortingstarief)
  • Voor alle devices van het gezin
  • Hulpservice bij gebruik, software problemen, email, printer, telefoon, internet/wifi, uitleg over een gekocht device
  • Gratis data overzetten (mobiel)

Zakelijk support abonnement

Vanaf €300 per jaar, op aanvraag.

Support Abonnement formulier

Voor niet-membersVoor JorSupport Members
Hulp (telefonisch/remote/in de winkel)€15 per kwartier (starttarief)Premium 5 uur GRATIS
Hulp (telefonisch/remote/in de winkel)€30 per half uurPremium 5 uur GRATIS
Hulp (telefonisch/remote/in de winkel)€60 per uurPremium 5 uur GRATIS
Training / uitleg€30 per half uurÉén gratis training per jaar
Spoed hulp Tarief x 1,25Tarief x 1,25
Hulp bij je thuis€17,50 per kwartier€11,25 per kwartier
Reiskosten€15 per 15 min€7,50 per 10 min
Desktop of laptop installatie incl data€129,99€99,99
Datamigratie Mac/WIndows€99,99€79,99
Printer installatie
(op locatie)
Uurtarief €70Toeslag €45
Slimme deurbel installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
Slimme verlichting installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
Slimme beveiligingscamera installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
Slimme thermostaat installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
Netwerk installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
Wifi speakers installatie (op locatie)Uurtarief €70Toeslag €45
 

Waarom is het handig voor mensen om een tech support abonnement af te sluiten

Er zijn verschillende redenen waarom mensen kiezen voor het support abonnement kiezen. Ten eerste biedt het hen de zekerheid dat hun technologie correct werkt en beschikbaar is wanneer zij het nodig hebben. Ten tweede kan het oplossen van technische problemen tijd- en moeite besparend zijn, omdat het door een professional wordt opgelost in plaats van door de gebruiker zelf. Ten derde hebben mensen ook vertrouwen in de kwaliteit van de ondersteuning die ze krijgen.

Abonnement, voordeligste keuze

Zoekt u de beste ondersteuning voor al uw digitale apparaten en problemen? Kijk dan niet verder dan ons Abonnement Premium! Voor slechts €119 per jaar krijgt u 5 uur service via telefoon, winkelbezoek of Facetime-meekijken. Dit heeft een waarde van €350! Onze experts helpen u bij problemen met gebruik, software, e-mail, printer, telefoon, internet/wifi en uitleg over nieuwe apparaten. Daarnaast krijgt u korting op installaties en wordt bij aanschaf van uw nieuwe telefoon gratis de data overgezet (mobiel).

Als Premium abonnee kunt u tegen een kortingstarief ook ondersteuning op locatie krijgen. Het abonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd met incasso, en kunt u ten alle tijden opzeggen.

Heeft u op dit moment al behoefte aan technische ondersteuning. Maak snel een afspraak via de telefoon of via onze website jorphone.nl/afspraak en wordt dezelfde dag nog geholpen! Het support abonnement sluiten we in de winkel vervolgens samen met u af.

Doe uzelf en uw digitale apparaten een groot plezier en schrijf u vandaag nog in voor ons Abonnement Premium!

Technisch support voor gebruik computer. ‘Daarvoor is het alleen al interessant’

Er zijn verschillende redenen waarom mensen een JorSupport abonnement afsluiten voor computerondersteuning:

  1. Expertise: Een computerprofessional heeft de expertise en kennis om problemen op te lossen die een gebruiker niet kan oplossen.
  2. Time-saving: Het kan tijd besparen om een professional te betalen om het werk te doen, in plaats van tijd en moeite te besteden aan het zelf proberen te oplossen.
  3. Preventie: Door de technische ondersteuning, kunnen mensen voorkomen dat problemen in de toekomst optreden of dat er ernstigere problemen ontstaan.
  4. Veiligheid: Een computerprofessional kan helpen bij het beveiligen van het systeem en de gegevens van een gebruiker tegen virussen, malware en cyberaanvallen.

Kortom, veel mensen hebben baat bij computerondersteuning omdat ze de zekerheid willen hebben dat hun technische problemen op een efficiënte en effectieve manier worden opgelost.