Het Serviceabonnement maakt alles makkelijker

Hebt u veel apparaten in gebruik? En werkt het soms niet zoals u wilt?  Zo ja, dan hebt u de Servicedienst nodig!

Basis abonnement
Het Basis Abonnement is perfect voor u als u er zeker van wilt zijn dat uw apparaat naar behoren werkt. Met deze service krijgt u 2 uur service via de telefoon of in onze winkel ter waarde van €110. Dit is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat uw apparaat goed werkt en dat u ze op de juiste manier gebruikt. Om u extra kennis bij te brengen mag u ook 30 minuten een training volgen voor het gebruik van uw toestel.

Extra ondersteuning met het Premium Service Abonnement
Als u op zoek bent naar extra ondersteuning, dan is het Premium-abonnement perfect voor u! Met deze service krijgt u 5 uur service voor al uw devices via telefoon, in de winkel, bij u thuis of via Facetime. Dit is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat uw apparaten goed werken en dat u ze op de juiste manier gebruikt. Met deze service krijgt u ook hulp bij installatie, softwareproblemen, e-mail, printer, telefoon, internet/wifi, en uitleg over een aangeschaft apparaat. Dus als u op zoek bent naar extra ondersteuning, dan is het Premium-abonnement helemaal wat u nodig heeft!

ProblemenInstellen / InstallerenBeveiligen
☑️ Wij lossen problemen op met opstarten☑️ Instellen e-mail, contactpersonen en agenda's☑️ Verwijderen van virussen en malware
☑️ Wij lossen problemen op met de WiFi☑️ Instellen van cloud-dienst & back-up☑️ Beveiligen van je Windows computer
☑️ Wij lossen problemen op met printers, scanners en overige apparatuur☑️ Installeren van je nieuwe Windows☑️ Oplossen van problemen met software van elk merk
☑️ Wij lossen problemen op met software / programma's☑️ Instellen of installeren van overige software

Abonnement Basis

  • €3.99 per maand automatische incasso
  • €45 per jaar. Wordt direct voldaan in de winkel, daarna via auto incasso.
  • 2 uur service via de telefoon of in de winkel twv €110
  • Hulpservice bij installatie, software problemen, email, printer, telefoon, internet/wifi, uitleg over een gekocht device.
  • Voor 1 persoon – meerder devices

Abonnement Premium

  • €9.99 per maand of €110 per jaar
  • 5 uur service via de telefoon, in de winkel, bij u thuis of meekijken via Facetime twv €275
  • Voor alle devices van het gezin
  • Hulpservice bij installatie, software problemen, email, printer, telefoon, internet/wifi, uitleg over een gekocht device.
  • Gratis data overzetten
  • Op locatie mogelijk €25 voorrijkosten, als het met de step bereikbaar is rekenen we geen kosten.

Veelgestelde vragen

Alle service uren van het jaar verbruikt?

Heb je een Basis abonnement en 2 uur verbruikt dat jaar? Dan kun je upgraden naar €9.99 per maand en heb je dat jaar 3 uur extra. Na dat jaar ontvang je 5 uur binnen het premium abonnement.

Heb je een Premium abonnement en is je 5 uur verbruikt? Dan kun je opnieuw 5 uur kopen met een nieuw Premium jaarcontract die een nieuw jaar, maandelijkse betaling is dan niet meer mogelijk.

Wanneer kun je opzeggen?

Abonnement met maandelijkse betaling
Na 3 maanden is het abonnement maandelijks opzegbaar. De 4e maand zou je het abonnement stop kunnen zetten.

Abonnement met jaarlijkse betaling
Het abonnement is opzegbaar tot een maand voor de ingang van het nieuwe jaar.

Hoe plan je de service aanvraag in?

Om te zorgen dat je snel geholpen wordt, adviseren we een afspraak te maken via de telefoon of via de website jorphone.nl/afspraak. Bij de service streven we ernaar om jou dezelfde dag direct te helpen, dat is geen garantie.

  • Bij de service streven we ernaar om het dezelfde dag op te lossen, dat is geen garantie.
  • Bij een jaarabonnement betaal je het eerste jaar direct het bedrag in de winkel, daarna gaat de betaling via automatische incasso

Hoe werkt het betalen van het abonnement?

  • Kies je voor een maandelijkse betaling zal het op de eerst volgende dag automatisch geïncasseerd worden
  • Kies je voor een jaarlijkse betaling, zal de eerste keer in de winkel betaald worden en het jaar daarna zal automatisch geïncasseerd worden.

Dit is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat uw apparaat goed werkt en dat u ze op de juiste manier gebruikt. Kom naar de winkel om het abonnement af te sluiten.

Losse hulpservice voor smartphones, tablets en computers bij ons in de winkel

Heeft u hulp nodig bij de installatie van uw smartphone of tablet? Of heeft u problemen met het instellen van uw e-mail account, met het overzetten van contactgegevens of andere dingen? De hulpservice is in het leven geroepen om alles netjes voor u in orde te maken.

Het is nu ook mogelijk om een persoonlijke training van een half uur te volgen, zodat u uw smartphone of tablet optimaal kunt gebruiken. Als u een training wilt volgen plant u een afspraak in de online agenda in en geeft u bij de omschrijving aan dat het om een training/uitleg gaat.

Direct een afspraak maken voor een hulpservice.
Afspraak maken

Zie hier de tarieven: klik hier